Provedoh najljepši mjesec dana u svom životu. Koliko samo snage ima on, a koliko tek ja. Svaki dan se vidimo, čak i po nekoliko puta u toku dana. Pa, samo što dođem kući nazove me i kaže AA mogli smo ovdje? 😊 mislim da će me duša boljeti kad krene nazad, jer april je baš baš daleko 😥 aliii imam još 7 dana, neću ni da razmišljam o tome.Preživjet ćemo i ovo mi, ako posudi od mene malo ljubavi :$ Opet će biti daleko od očiju, ali od srca je na otkucaj uvijek ☺ Volim ovog momka svim svojim srcem.I stvarno nije bitno koga, bitno je koliko nekog voliš.

U petak ( 23.10 ) izlazimo, sjedamo za stol u sredini diskoteke, svi plešu, luduju, mi svratili onako usput 😂 smijemo se skupa, kolko je većina plitka (: Aaa prije nego li smo izašli u diskoteku otišli smo na kuglanje 😂 Pobjedio je smrad ovaj put, moram ga pohvaliti igrao je odlično, što naravno ne znači da je bolji, samo je imao sreće 😛 😃

 Subota je svakako bila za izlaska, ali ovaj put u pravom izadanju i bas za diskoteke, a ne usput 😛 Divno je biti nekome nešto, divno je biti njemu sve..💏 Ta noć je bila posebna, od samog početka pa do 02:37 kad sam krenula kući. Lijepo je znati da neko šeta pored tebe, drži te za ruku, nosi kad kažeš da te noge bole od štikli. 🙁

Poželi u sred ljeta prvi snijeg, pahulja bijela ću da postanem. (:

– ovu sam samo ja znala, od početka do kraja 😛 hahaha

Komentariši