(:

Shvatih da je jako bitno imati nekoga ko razumije šta su želje, ko vaše dobro poznaje i ko se istih ne plaši.
Ja, hvala Bogu imam jednog takvog, koji je u centru naše Čaršije, tik pored Sebilja sjedio sa mnom, u  bašti, sa ljudima koji imaju cca50+ i nije se mrštio.
Sjedio, kulirao kao da je njegova želja bila ispunjena. I to mene ispunjava 🙂

Ehh poslije svega s godišnjeg odmora bližilo se to da će morati nazad, ali i naš sedmiiii. Zajedno smo i ovaj put na sedmiii, pa se to moralo na lijep način obilježiti. Imali smo želju da odemo u Sarajevsku bajku, ali vrijeme nam  nikako nije htjelo olakšati 🙁 Aliii, eto na sedmi je ugrijalo i bilo baš za bajkee. Skinuli smo klip sa youtube-a i krenuli prema bajci.
Bajka..
Pa da drugo ništa ne kažemo, dovoljno je.
Sjedili smo sami, pili kafu u hladovini, tek poneka zraka sunca nas je dohvaćala. Priroda, tišina, tih par sati smo stvarno uživali i odmorili maksimalno. 🙂

Image and video hosting by TinyPic
Trebalo nam je malo svega toga, tišina nam je prijala.
Ps. u pozadini se čuo sve vrijeme Dino Merlin, trenutci za obilježiti stvarno.

Image and video hosting by TinyPic

Ehh onda smo krenuli prema Trebeviću i hotelu Pino Natur.
Poslije dugeeeeeeeeeeeeeeeee šetnje po Trebeviću ( tražeći Vidikovac, koji nismo našli :/ ), vratili smo se do Pino Natura.
Tu nas je sačekalo veoma prijatno osoblje i uputilo nas dalje gdje, šta i kako 🙂
Jer smo mi kao uzeli hotelsku sobu, jer samo tako smo mogli koristiti spa centar.
Ja na bazen, niti na more nisam otišla unazad dvije godine tako da mi je ovo došlo kao melem na ranu.
Ali u sobi me sačekalo veoma prijatno iznenađenje ^_^

Image and video hosting by TinyPic

On je javio da je ovo poseban dan nama i da želi da me iznenadi, pa da mu izađu u susret. I oni su to uradili.
Vjerujte svaki trenutak i onaj najmanji bi ponovila.
Hodam pored njega i znam da hodam uz nekoga ko me voli, koliko i ja njega, ko jee pored mene sretan i ko mene sretnom čini 🙂
Ranije nisam bila po ovim hotelima, spa centrima, ali od sada ću biti redovnija 😀 Oduševljena sam.

Image and video hosting by TinyPic

Odmorila se, napunila baterije i spremna za nove radne pobjede 😛

Ps. kao i svakog sedmog dobijem sliku na drugom mjestu, čisto da se prisjetimo da ga čekam i držim obećanje :$
Pa i ovaj mjesec. Slika iz Istanbula :$
Bio je tamo svega nekoliko sati, dok je čekao let za Sarajevo, ali nije zaboravio na mene i na majicu, uslikao je tamo, da imamo lijepu uspomenu.
Oduševljenaa sam skroz na skrozzz 🙂
Hvala Boguu 🙂
Image and video hosting by TinyPic

Moja duša, sećaa, život, SVE !

Komentariši